VISSA HAR DET SVÅRT.

det finns en person som jag tycker riktigt synd om, hon äre en riktig duktig på det hon håller på med men jag tror att någon har något emot henne då allt hon gör blir helt fel. kan säga att hon håller på med hästar och har haft flera stycken men varje häst hon köpt har det hänt något med ca 3 veckor senare så hon inte kunnat tävla de klasserna hon vill. och nu har en köpt en ny häst så har den också blivit sjuk och kanske måste tas bort, dom vet i alla fall säkert att den aldrig kommer kunna hoppa dom klasserna hon vill.
hon kämpar verkligen på för att nå ditt hon vill men inget blir som hon tänkt, och efter att man har förlorat 3 hästar på en kort tid kämpar hon fortfarande för att nå sina mål.
KÄMPA PÅ TJEJEN
(säger inga namn då jag inte vet om hon vill att jag ska berätta)
(finns ingen bild som passar till det här så det får bli ett inlägg utan bild)
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0