TJOLLAHOPP:D

cha cha bloggen!!!
idag har väll varit en helt okeey dag, ganska lungn dag i skolan sedan vidare till stalleet:D måste säga att det går bättre och bättre  varje gång jag rider nu. stog markarebete på schemat i början kändes det inte alls bra då vi rewd fram på ett sätt jag aldrig rider fram Lukaz men efter kanske halva passet började det gå riktigt bra. höger galoppfattning var dock lite svår idag men det är bara bra då vet jag vad jag ska träna på. var faktiskt riktigt längesen jag tränade på galoppfattningar så får skylla på det :P men nu vare så att det var faktiskt inte galoppfattningar som vi tränade på utan det såg ut ungefär så här (hihihi jag är så duktig i paint :P)
FELICIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0