RUBRIK

CHA CHA BLOGGEN!!!!!
i mrogon blire att gå upp tidigt runt kl10 för tror det var kl 11 då ska jag vara i stallet. blir att rida ut med LISA :D :D
efter det så äre jag och ALEX som hååller i käpphästkadriljen och det börjar kl 13. ALLA FÅR VARA MED SÅ OM DET ÄR NÅGON SOM VILL VARA MED PÅ HÄSTIVALEN 1MAJ SÅ ÄRRE BARA ATT VARA I STALLET I MORGON KL 13. OM NI INTE KAN KOMMA ÄRE BARA ATT HÖRA AV ER TILL MIG ELLER ALEX. SPELAR INGEN ROLL HUR GAMMAL DU ÄR OCH DET KOSTAR INGET :D :D.
japp efter det bliree att åka in medd mamma till gränby och shoppa lite, jag då vet ni hur min dag ser ut i morgon intresant eller vad tycker ni??? hahahah
Skulle inte vara helt fel om det var 30 grader plus, soligt, ha ett klar blått hav 10 meter ifrån sig när man vaknar i morgon.
FELICIA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0