JNIOEGRBNJM

CHA CHA BLOGGEN!!!!!!
kom precis hem, och eftersom mina föräldrar är bäst så spelade de in världscupen medans jag var i stallet så sitter juast nuu och kollar på det :D:D
har tagit lite kort på lite av det jag köpte igår:
från BODY SHOP vart det en body lotion choklad, det är har provat flera olika men den här tycker jag helt klart är bäst.
sen vart det även 2 olika medel som behandlar uttorkad hud och mot finnar och polmaskar.
en tröja från DEA
ett line/ tunika frpn GINA
en till tröja från GINA
en brunkräm som jag har hört många tycker är bra så tänkte prova den :D:D
sen vart det även en BH från LINDEX
och en KONFIRMATIONSKLÄNNING/ AVSLUTNINGSKLÄNNING :D :D
felicia

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lägg upp KONFIRMATIONSKLÄNNING/ AVSLUTNINGSKLÄNNINGs bild!!!!!! :D

2012-04-24 @ 16:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0