DAGEN!!

Cha CHa bloggen!!!!
ja skoolldagen var ganska chiiiillllll om vi bortser från SO på morgonen och MATTEN i slutet av dagen så var det väll helt okeeey :D:D skulle ha haft idrotts prov om is- båt- och bad vett men min idrottslärare var sjuk så det slipper jag i någon vecka framöver.
det roliga är att vi egentligen skulle ha haft det för ca 3 vekor sen men det har blivit flyttat i 3 veckor. men men det har inget mig emot :D:D
ja sen var det att åka direkt till stallet men Lukaz har hade feber i måndags och longerades i går så jag kände inte för att rida värsta dressyr passet då jag inte vill att han ska få feber igen eller bli förkyld eller något så han fick villa idag så får vi ta nya tag sen.
DET SKULLE VAR RIKTIGT GOTT MED JULMUST NU.
FELICIA :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0