DAG 3- 10 fakta saker om mig själv

Cha cha bloggen!!!
1. jag är as mörkrädd, vågar knappt att gå in i ett rum som är svart
2. jag blir rädd för allt
3. om någon säger något roligt kan jag gå och upprepa(stav?) det roliga i timmar
4. jag tycker själv att jag är ganska smart :P :P
5. det jag just nu vill mest i hela världen är att spola tillbaka tiden till en viss kväll, bara för att den kvällen förstörde en vänskap som var på riktigt och vart något som egentligen inte betydde något.
6.  jag längtar sjukt mycket till sommarlovet
7. jag har nästan alltid musik på i mitt rum
8. jag sover alltid med två täcken i min säng
9. jag måste ha minst 5 kuddar i min säng hemma när jag sover
10. JAG ÄLSKAR JULMUST<3
FELICIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0