cha cha!!!!!

CHA CHA BLOGGEN!!!!!
idag har det inte hänt så jätte mycket, men har varit i stallet vart ett litet konditionspass på Lukaz. gick väll bra men fattar mig verkligen inte på honom när han i galopp stannar och börjar sparka och varken lyssnar på skänkeln eller spöt. Måste komma på någon lösning på det då halva passet går åt att han står och kickar/ sparkar bak ut.  men när han väll gick fram så gick det väll bra :D
sen vart det att gå på TAIZE, var väll som vanligt, sen kom jag hem runt 8 och då hade man ju massa pluugggg. SO-PROVVVV I MORGONNNN OMFG OMG hahaha nerååå men tror verkligeninte jag kommer klara det. men man vet ju  aldrig mina senaste betyg har ju varit överförväntan :D :D
FELICIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0