ALLA BESLUT ÄR SVÅRA, MEN DET HÄR VAR DET SVÅRASTE JAG HAR TAGIT<3

Alla beslut är svåra, men det här var det svåraste jag har tagit. Har inte kunnat göra ett beslut, har funderat i veckor. Men har tänkt igenom det och det rätta beslutet har jag vetat hela tiden, bara det att jag har försökt att dölja det för mig själv. För några dagar sedan bestämde jag mig i alla fall. och jag tror nog jag kommer ångra mig i veckor framöver. Sitter och gråter och kommer nog göra det i flera dagar, men jag vet att detta är det bästa beslutet och att jag måste gå vidare men ändå så äre så svårt.

Vi ska i alla fall ha den bästa tiden, av det som vi har kvar<3

1år 2månader och 18 dagar, idag<3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0